Marinus Bolkplein 16
3067 AK Rotterdam

OPENINGSTIJDEN
Ma-Do: 10:00 – 17:30
Vr: 9:00 -17:30
Za: 10:00 – 17:00
Zo: 11:00 – 16:00

TEL: 010 – 2 518 518 (winkel)
TEL: 010 – 230 78 22 (webshop)

Pieter Repelaerstraat 62B
3297 BM Puttershoek

OPENINGSTIJDEN
Ma: gesloten
Di-do 09:30 – 17:30
Vr: 9:30 -17:30
Za: 09:30 – 16:30
Zo:gesloten

TEL: 06 13 35 30 47 (winkel)
TEL: 010 – 230 78 22 (webshop)

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?
U stuurt het product(en) naar onderstaand adres: Hippe Kip Damesmode Palladiostraat 3 3066 AH Rotterdam 010 - 230 78 22 Nederland Heeft u de verkeerde maat gekozen of is het product toch niet naar wens kunt u deze ook ruilen in de winkel. Aankopen via de webshop worden altijd terug gestort op uw bankrekening helaas is geld retourneren niet mogelijk in de winkel.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als je de retourbon goed heb ingevuld krijg je uiterlijk binnen 14 dagen, nadat we jouw bestelling hebben ontvangen het geld teruggestort. De kosten van het terugsturen zijn voor uw eigen rekening.
Meerdere bestellingen, kan ik deze samenvoegen?
Heeft u op een doordeweeks dag meerdere items besteld na 17:00 geef dit even voor 10:00 telefonisch door en wij voegen u bestelling samen en storten de verzendkosten terug zodat u maar een keer verzendkosten betaald.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn track & trace link krijg?
De e-mail met je track & trace link wordt verstuurd zodra je verzending bij het postsorteringscentrum is verwerkt.
Op verschillende dagen bestellen?
Als u na vrijdag 17:00 uur besteld en in het weekend tot maandag 17:00 nog iets besteld is het mogelijk om deze te combineren zodat u deze kosten bespaard blijven.(wij maken de verzendkosten naar u over) Bel dan even naar 010 - 230 78 22
Binnen welk termijn wordt mijn pakketje geleverd?
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 1-2 werkdagen na bevestiging te leveren. Bij werkdagen worden zaterdag, zondag en feestdagen niet mee gerekend.
Is het mogelijk via de webshop aankopen te doen en deze op te halen in de winkel?
Ja, het is mogelijk om een product online te bestellen en deze op te halen in de winkel.
Hoe werkt het spaarpuntensysteem?
Spaarpuntensysteem voor alle online ingeschreven klanten Elke euro die u besteedt in de webshop levert een punt op. Bij 200 punten krijgt u bij de eerst volgende aankoop 10 euro korting. De resterende punten neemt u weer mee voor de volgende 200 punten. De punten worden bijgehouden op uw persoonlijk account op de webshop. Het puntensysteem in de webshop en winkel kunnen niet gecombineerd worden.

NEEM CONTACT OP VIA Facebook Messenger

(Via dit formulier stel je je vraag rechtstreeks via Facebook Messenger).